icon-arrow_lefticon-arrow_righticon-checkboxicon-checkbox_checkedKurir_icon_fonts_template-09icon-hearticon-info_miniicon-locationicon-mailicon-printicon-reporticon-searchicon-starKurir_icon_fonts_template-07icon-usericon-zoominfo-boubleicon-strokeHeart

Istaknite svoj oglas i ubrzajte prodaju!

Cilj isticanja oglasa je da povećate broj telefonskih poziva ili email-ova od strane potencijalnih kupaca vašeg proizvoda. Istaknuti oglasi sa korektnom ponudom ostvaruju značajno bržu prodaju. Zato, napravite konkurentan oglas i istaknite ga. Prodaćete brže!
 

Kako da istaknete oglas?

 

  • Izaberete poziciju na sajtu na kojoj je moguće istaći oglas,
  • Pošaljete nam SMS poruku sa brojem oglasa u odgovarajućem formatu, i
  • Vaš oglas će u narednih par minuta biti istaknut.
     

POZICIJE ZA ISTICANJE OGLASA I CENOVNIK

Pozicija PREMIUM


Istaknut oglas u PREMIUM ponudi se pojavljuje na:

  • Naslovnoj strani kategorije kojoj oglas pripada (slika 1)
  • Stranici liste oglasa kojoj oglas pripada (slika 2)
  • Stranici drugih oglasa koji pripadaju istoj kategoriji kao i vaš oglas (slika 3)

Oglas možete istaći u PREMIUM ponudi na 3 i na 7 dana. U zavisnosti od broja oglasa u nekoj kategoriji zavisi da li da oglas istaknete na kraći ili duži vremenski period. Ukoliko se radi o najposećenijim kategorijama kao što je kategorija „Polovni automobili“ bolji efekat se ostvaruje isticanjem na kraći vremenski period. Kod manje traženih kategorija kao što su „Polovni kamioni“ povoljnije je koristiti duži vremenski period. Stvar je u tome da svaki put kada istaknete oglas on se pojavljuje na prvom mestu. Kako stižu novi istaknuti oglasi drugih oglašivača, vaš oglas biva potisnut na drugo, treće, četvrto mesto, ... Zato, gde je frekfencija oglasa veća (polovni automobili) ističite oglas češće na manji broj dana, gde je frekfencija manja (kamioni) ističite na 7 dana. Generalni savet je – istaknite oglas na kraći, pa na duži period, merite koliko poziva i mejlova dobijate, pa procenite šta vam je cenovno povoljnije. Cilj je da dobijete što više poziva.

Slika 1 - Naslovna strana

Slika 2 - Stranica liste oglasa

 

Slika 3 - Stranica pojedinačnog oglasa

 

Primer za PREMIUM
Prodajete npr. automobil Fiat Punto i istaknete ga u PREMIUM ponudi. On će se pojaviti u PREMIUM sekciji:

  • na naslovnoj stranici kategorije „Polovni automobili“ (za automobile to je ujedno i naslovna stranica sajta) (slika 1)
  • na listi oglasa kada neko u pretrazi izabere Fiat Punto ili samo Fiat (slika 2)
  • na stranici oglasa Fiat Punto ili samo Fiat (slika 3)

Svaki novoistaknut oglas u PREMIUM ponudi potiskuje prethodno istaknut oglas. Drugim rečima, kada istaknete oglas on će biti prvi, kako drugi prodavci ističu svoj oglas tako će vaš oglas biti potiskivan na drugo, treće, četvrto mesto, ... Iz tog razloga, u kategorijama gde je veliki broj istaknutih oglasa bolja strategija je isticati oglas na kraći vremenski period jer ćete pri svakom isticanju ponovo dolaziti na prvo mesto.

PREMIUM 3
Pošaljite SMS na PP3 šifra_oglasa na broj 6265
(kada kucate SMS između PP3 i šifra_oglasa unosite prazno mesto)
Cena: 303,60 RSD (MTS i Yettel), 303,48 RSD (A1 i Globaltel)
Trajanje: 3 dana

PREMIUM 7
Pošaljite SMS na PP7 šifra_oglasa na broj 6265
(kada kucate SMS između PP7 i šifra_oglasa unosite prazno mesto)
Cena: 513,60 RSD (MTS i Yettel), 513,48 RSD (A1 i Globaltel)
Trajanje: 7 dana

 

Pozicija TOP

Istaknut oglas u TOP ponudi se pojavljuje na:

  • Na vrhu (ili među prvim oglasima) liste oglasa (vidi donju sliku)

 

 

Oglas možete istaći u TOP ponudi na 7, 15 i na 30 dana. U zavisnosti od broja oglasa u nekoj kategoriji zavisi da li da oglas istaknete na kraći ili duži period. Ukoliko se radi o najposećenijim modelima automobila bolji efekat se ostvaruje isticanjem na kraći vremenski period. Kod manje traženih modela povoljnije je koristiti duži vremenski period. Generalni savet je – istaknite oglas na kraći, pa na duži period, merite koliko poziva i mejlova dobijate, pa procenite šta vam je cenovno povoljnije. Cilj je da dobijete što više poziva.

Primer za TOP
Prodajete npr. automobil Fiat Punto i istaknete ga u TOP ponudi. On će se pojaviti na prvom mestu u listi oglasa kada neko traži Fiat Punto ili samo Fiat.

Svaki novoistaknut oglas u TOP ponudi potiskuje prethodno istaknut oglas. Drugim rečima, kada istaknete oglas on će biti prvi, kako drugi prodavci ističu svoj oglas tako će vaš oglas biti potiskivan na drugo, treće, četvrto mesto, ... Iz tog razloga, u kategorijama gde je veliki broj istaknutih oglasa bolja strategija je isticati oglas na kraći vremenski period jer ćete pri svakom isticanju ponovo dolaziti na prvo mesto.

TOP 7
Pošaljite SMS na TOP7 šifra_oglasa na broj 6265
(kada kucate SMS između TOP7 i šifra_oglasa unosite prazno mesto)
Cena: 153,60 RSD (MTS i Yettel), 153,48 RSD (A1 i Globaltel)
Trajanje: 7 dana

TOP 15
Pošaljite SMS na TOP15 šifra_oglasa na broj 6265
(kada kucate SMS između TOP15 i šifra_oglasa unosite prazno mesto)
Cena: 243,60 RSD (MTS i Yettel), 243,48 RSD (A1 i Globaltel)
Trajanje: 15 dana

TOP 30
Pošaljite SMS na TOP30 šifra_oglasa na broj 6265
(kada kucate SMS između TOP30 i šifra_oglasa unosite prazno mesto)
Cena: 393,60 RSD (MTS i Yettel), 393,48 RSD (A1 i Globaltel)
Trajanje: 30 dana

Mobilni operatori istupaju isključivo kao zastupnici organizatora SMS servisa u postupku naplate naknade za pružene usluge.

 

Vaši favoriti ()