Tehnički podaci
Oprema
- Model - GS 500
- Električno paljenje
- Nije registrovan
Poreklo i istorija vozila
- Zamena Ne
- Vozilo je polovno
- Stanje vozila zadovoljavajuće
- Havarisano Ne
- Stranac Ne
- Na ime kupca Da
Opis
Postovani,
Pred Vama se nalazi izuzetna japanska masina, koju je mogao da priusti prosecan covek. Nije pravljena za trke, vec za laganu voznju do posla i nazad. O tome govore dva cilindra koji daju osetnu, linearnu ali ne i preteranu snagu. Ovaj motor je pravljen da traje i da se vozi relativno sporo ali dugo. Idealan motor za pocetnike koji ce na njemu nauciti da voze oprezno a zbog svoje lagane upravljivosti nece imati problema da se prilagode. Nize osobe bez problema mogu da ga voze a samo izuzetno visoki mogu osetiti neudobnosti (185+). Ja sam ga i kupio kao svog prvog ljubimca, ali je doslo vreme da se rastanemo jer sam kupio drugog.
Osobine vazne pocetnicima:
-Ne bas sjajna osobina ali vrlo poucna. Jedan osrednji disk na prednjem tocku i isti takav nazad ne daju preteranu zaustavnu snagu i nedostatak ABS Vas primorava da dobro osmatrate situaciju pa da usporavate cim se ukazu prvi znaci moguce nezgode.
-Motor ima mnogo snage, povlaci bez problema i mene i kolegu zajedno. Snaga je ravnomerno rasporedjena bez naglih skokova snage. Ali zbog ostalih faktora morate uzivati a ne jurcati. Motor ima prelep zvuk (mala modifikacija auspuha ali prolazi tehnicki).
Ima estetskih nedostataka, kao i mehanickih:
-Prethodni vlasnik je pao sa njega pa je ostala izuljana dekla, poneka ogrebotina na plastikama, na rezervoaru fali malo farbe ali nije ulubljen, rucica kvacila je karabudzena, farba na felnama je malo izubijana od kamencica, itd... Sve se vidi na slikama
-Mehanicki motor je osrednjeg stanja. Cilindri daju kompresiju 9 i 9,5 bara, pali bez problema i nisam primetio da jede ulja. Ulje je bilo 10w40 ali sam na predlog majstora stavio malo gusce, mislim da je 15w50.
-Motor ima problema sa karburatorom, po mojoj proceni. Leti fino upali i radi ali zagaravi svecicu pa se ugasi. Garez na svecici je suv cist ugljenik. Sredinom Novembra sam ga vozio oko pola sata bez vecih problema. Lepo prima gas i dobro ubrzava. Ima blago nestalan rad, varira sa ~100 obrtaja i isto tako se ponasa u voznji. Nekad samostalno digne obrtaje na 3000 pa vrati na 1500.
-Gume treba zameniti blagovremeno
Ovo jedan izuzetan motor, samo je potrebno malo stelovanja i malo ljubavi i radice kao singerica. Dajem i service manual uz njega.
Motor je odjavljen, svi papiri su regularni, prenos obavezan! Moze mala korekcija cene.