Tehnički podaci
Oprema
- Metalik
- Air bag za vozača
- Air bag za suvozača
- Bočni air bag
- Child lock
- ABS
- ESP
- Blokada motora
- Centralna brava
- Servo
- Multi volan
- Tempomat
- Električni podizači
- Tonirana stakla
- Maglenke
- Senzori za svetla
- Senzori za kišu
- Podesivi volan po visini
- Podesivi volan po dubini
- Podešavanje sedišta po visini
- Radio
- Alu felne
- Putni računar
Poreklo i istorija vozila
- Zamena Ne
- Vozilo je polovno
- Havarisano Ne
- Na ime kupca Da
- Stranac Ne
- Registrovano do Januar 2026
- Vozilo je korišćeno kao lično
- Garažiran Da
- Servisna knjižica Da
Opis
U prilogu u fotografijama je i kompletna istorija kupovine i održavanja. U fotografisanju se nisam previše trudio, ali nema skrivenih mana..
Koliko sam ja utvrdio 2014. pri kupovini Lagune stare 2 godine i 8 meseci kilometraža je bila prava, kao što je i sadašnja.
Stanje pogona, svih elemenata motora, agregata, mehanike i karoserije, poda odozdo, sve je besprekorno. Enterijer je izuzetno očuvan.
U prilogu su i fotografije većih oštećenja laka od nepažljivog parkiranja. Kod mene je nešto minimalno zavarivan zadnji branik i prešprican ceo, na rubu zadnjeg desnog točka je ˝masiranjem˝ ispeglana manja ogrebotina i na vratima gepeka kod znaka je jedno ulegnuće isto ˝masiranjem˝izvučeno, nije baš sjajno, ali se na fotografijama ni iz blizine ne primećuje.
Automobil poseduje set zimskih i set letnjih dobrih guma, piše u istoriji održavanja koje su, koliko stare, koliko prešle.
Po meni zanimljivost o stanju pogona i načina mog korišćenja automobila je i godište akumulatora 12.2016., a prethodni je bio fabrički iz 2011. DPF filter je očitan danas 18.03. kad je zamenjena cev senzora pritiska turbine, 18% zaprljanost, inače nikada sa njim nisam imao problema, niti je auto kod mene prijavio bilo koju grešku do pre neki dan zbog pomenutog senzora.
Automobil svakodnevno vozim i apsolutno sam jedini vozač od kupovine. Automobil je stalno parkiran ispod otvorene nadstrešnice, sa fotografija.