Tehnički podaci
Oprema
- Metalik
- Air bag za vozača
- Air bag za suvozača
- Child lock
- ABS
- Kodiran ključ
- Blokada motora
- Centralna brava
- Servo
- Daljinsko zaključavanje
- Električni podizači
- Električni retrovizori
- Tonirana stakla
- Podesivi volan po visini
- Podesivi volan po dubini
- Podešavanje sedišta po visini
- HiFi muzika
- Putni računar
Poreklo i istorija vozila
- Zamena Ne
- Vozilo je polovno
- Havarisano Ne
- Na ime kupca Ne
- Stranac Ne
- Registrovano do April 2025
- Vozilo je korišćeno kao lično
- Prvi vlasnik Da
- Kupljen nov u Srbiji Da
- Garažiran Da
- Servisna knjižica Da
- Garancija Da
Opis
Opis vozila Opel astra classic II twin port 2007 god. 1.4 benzinac euro 4 motor. /1364cm3/66kw/90ks/1068kg.
Datum obavljanja*0* nultog servisa 26.10.2007.
Prvi i jedini vlasnici. Garaziran sa predjenih 63000 km.
Proizvedeno 2007 kupljeno u salonu 31.10.2007 original faktura, fiskalni racun. ugovor. I obavezni " Car Pass "
Poštovani vlasnici Opel vozila želimo da vam ukažemo na bitnu stvar prilikom kupovine polovnog vozila da morate tražiti servisnu knjižicu ako vozilo poseduje istu i ostalu propratnu literaturu a među njima najbitniju ! ! ! CAR PASS karticu. Zašto je CAR PASS kartica toliko važna svi kodovi su na njoj i bez tih kodova je tesko bilo sta programirati ili zameniti na novijim vozilima ako ih nema, i treba znati kada se kupuje vozilo da je ta kartica obavezna kao sto svako od nas ima licnu kartu.
Vozilo je moze se slobodno reci kako u vizuelnom tako i u mehanickom smislu u skoro fabrickom stanju
Sa malom eksploatacijom sa svega cca + - 3500 km predjenih km na godisnjem nivou, garaziran kada god nije vozen sto je u vecini vremena.
Na vozilu je sve fabricki pa cak i patosnice. Takodje fabricki rezervni tocak koji nikada nije upotrebljen naravno u odlicnom stanju.
Naknadno je ugradjen radio cd uredjaj Pionir/ima originalnu fabricku ambalazu/
Enterijer je u celosti u fabrickom stanju bez daljeg objasnjavanja.
Limarija bez ikakvih ostecenja.
Sva stakla fabricka bez ikakvih ostecenja. Mehanika takodje.
Motor i menjac/5 brz/ bezprekorni /kako i dolikuje maloj kilometrazi/
Osim redovnih malih servisa i potrosnog materijala ulja filera i svecica pakni i plocica nista nije radjeno jer za tim nije bilo potrebe.
Vozilo je bez ulaganja.
Auto je potpuno tehnicki ispravan i registrovan do 3.04.2025 godine.
Akumulator na vozilu je jos u garanciji do 11.2025
.
Sve 4 nove gume letnje montirane 5.05.2023 u garanciji 3 godine.195/60/15/v88.
na original fabrickim celicnim felnama.
Takodje sve 4 nove zimske gume montirane na pocetku zimske sezone kupljene 8.10.2024 u garanciji 3 godine 195/60r15 eskimo s3+ 88t. /montirane na drugom setu celicnih opelovih felni. Ratkapne su naravno original fabricke opelove kvalitetne
.
Vozilo ima ugradjenu*blokadu motora*radi sigurnosti.
Poseduje 2 originalna fabricka kljuca.
Veoma zahvalan auto po pitanju odrzavanja, *jeftin*stabilan u voznji bezbedan air bagovi, abs, podesiv volan kao i vozacevo sediste po visini.5 pojaseva. klima uredjaj ispravan i radi, takoje odlicno greje zimi. mali potrosac. na otvorenom putu sipanje cep-cep 5 litara.
Vozilo nema zupcasti kais vec lanac.
Kompletno i detaljno opisano mislim da se vise nema sta dodati,
osim da je cena skoro pa FIKSNA i da je prevod obavezan kupoprodajni ugovor je o nasem trosku
.
Naravno svaki vid provere auta je moguc.
DODATNE SLIKE PO ZELJI SALJEMO NA VIBER.
NAKUPCI I PREPRODAVCI NEMOJTE ZVATI! Hvala.
P. S dosta poruka sa pitanjem sta znaci u oznaci modela twin port pa evo objasnjenja
Svaki od dva ulazna ventila po cilindru ima svoj vlastiti priključak (otuda "twinport"). Pod laganim/srednjim gasom i niskim/umjerenim brzinama motora, jedan od otvora za svaki cilindar je zatvoren zaklopkama što povećava protok goriva u drugim otvorima, što je dobro za ekonomičnost, emisije i okretni moment.
Pri punom gasu svi priključci su otvoreni, osiguravajući da nema gubitka izlaza.