icon-arrow_lefticon-arrow_righticon-checkboxicon-checkbox_checkedKurir_icon_fonts_template-09icon-hearticon-info_miniicon-locationicon-mailicon-printicon-reporticon-searchicon-starKurir_icon_fonts_template-07icon-usericon-zoominfo-boubleicon-strokeHeart

VW Passat B6 1.4 METAN CNG

Oceni:

Tehnički podaci

  • Kubikaža 1396 cm3
  • Snaga 150 KS (110 KW)
  • Prešao kilometara 233000
  • Proveri kilometražu
  • Tip motora Euro 5
  • Pogon Prednji
  • Menjač manuelni
  • Broj brzina 6
  • Broj vrata 4/5
  • Broj sedišta 5
  • Strana volana Leva
  • Klima Manuelna klima
  • Boja siva
  • Boja unutrašnjosti crna
  • Kategorija karavan

Oprema

  • Metalik
  • Air bag za vozača
  • Air bag za suvozača
  • Bočni air bag
  • Child lock
  • ABS
  • ESP
  • ASR
  • Alarm
  • Kodiran ključ
  • Centralna brava
  • Servo
  • Tempomat
  • Krovni nosači
  • Grejači retrovizora
  • Električni podizači
  • Električni retrovizori
  • Grejači stakala
  • Tonirana stakla
  • Maglenke
  • Senzori za svetla
  • Senzori za kišu
  • Parking senzori
  • Podesivi volan po visini
  • Podesivi volan po dubini
  • Podešavanje sedišta po visini
  • Električno podesiva sedišta
  • Grejači sedišta
  • Radio
  • Navigacija GPS
  • Putni računar

Poreklo i istorija vozila

  • Zamena Ne
  • Vozilo je polovno
  • Havarisano Ne
  • Na ime kupca Ne
  • Stranac Ne
  • Registrovano do Mart 2025
  • Vozilo je korišćeno kao lično

Opis

Na prodaju Passat B6 1.4 TSI registrovan do 23. marta 2025. Menjac, motor i trap odlicni. Maksimalno utegnut i bez ulaganja. Auto je od 150ks i jako je startan u voznji.Licno uvezen iz Nemacke i kupljen od fizickog lica. Auto sam uzeo za sebe zato sto je odlicno odrzavan i sve mu je radjeno u ovlascenom servisu. Covek koji je auto vozio u Nemackoj je ulozio preko 15000€ u njega. Redovno ga je odrzavao i menjao je i sto treba i sto ne treba. Imam sve papire iz Nemacke sta mu je sve radjeno. Sve kad se sabere prelazi 15-20 hiljada evra. Auto je neverovatno ocuvan i odrzavan za svoje godiste, i izuzetno je mali potrosac i zbog toga sam ga i uzeo za sebe. Sve je u autu kao da je tek izasao iz fabrike. U odlicnom je paketu opreme, samo mu branici fale da bude u R line varijanti. Ima multimediju i parking senzore koji je posle prebacen na B7 varijantu. Grejace sedista, klimu, navigaciju, bluetooth, elektronsku rucnu, svetla na suncobranima, traffic obavestenja, naslon za ruku, drzace za case, naslon za ruku na zadnjem sedistu, senzore za svetla, maglenke, senzore za kisu, zavesicu izmedju gepeka i zadnje klupe, elektronsko vozacevo sediste, elektronsko podesavanje lumbalnog dela na vozacevom sedistu, tempomat, child lock itd.

Jako je mali potrosac i za 100km trosi 5,5 kg metana. Metan je fabricki i pozadi imaju tri boce. Boce su atestirane i atest vazi do 2027, i posle toga se samo radi reatest. Boce vaze do 2040 godine.

U boce staje 21kg metana a u rezervoar staje 40 litara Benzina
Ukupna autonomija na metan mu je 400km
A na benzin je oko 700-800km

Trosi u proseku 5,5kg metana sto je 600-700din na 100km!!!

Sa njim sam za godinu ipo dana presao 50000km i racunao sam, metan me je izasao 2500€ a da sam vozio dizela platio bih 5500€ gorivo sto znaci da se na voznji ustedi duplo !

Sto se tice enterijera, enterijer nije makao nigde i sve je u fabrickom stanju. Jako je udoban za duza putovanja i relacije. Gepek je veliki i moze da stane 5-6 velikih kofera.

Kad sam kupio auto, gume su bile nove i dot je 23. Gume su 16tice M+S

Auto se ne cuje kad radi ! Ja sam mu redovno radio male servise i uradio sam veliki servis. Takodje sam menjao diskove i kocnice. Vredi pogledati auto i za ovo godiste je auto izuzetno ocuvan.

Auto je bio ocesan na zadnjem braniku kad sam ga kupio sto se i vidi na slikama.

Razlog prodaje je sto hocu da kupim Skodu 2020godiste, inace auto ne bi prodavao.

Molim samo ozbiljne kupce da se javljaju! Hvala unapred i srecna kupovina

Vaši favoriti ()