icon-arrow_lefticon-arrow_righticon-checkboxicon-checkbox_checkedKurir_icon_fonts_template-09icon-hearticon-info_miniicon-locationicon-mailicon-printicon-reporticon-searchicon-starKurir_icon_fonts_template-07icon-usericon-zoominfo-boubleicon-strokeHeart

Mazda 3 2.2 Skyactiv D

Oceni:

Tehnički podaci

  • Kubikaža 2191 cm3
  • Snaga 150 KS (110 KW)
  • Prešao kilometara 160000
  • Proveri kilometražu
  • Tip motora Euro 6
  • Pogon Prednji
  • Menjač manuelni
  • Broj brzina 6
  • Broj vrata 4/5
  • Broj sedišta 5
  • Strana volana Leva
  • Klima Automatska klima
  • Boja plava
  • Boja unutrašnjosti bela
  • Kategorija Hečbek

Oprema

  • Air bag za vozača
  • Air bag za suvozača
  • Bočni air bag
  • Child lock
  • ABS
  • ESP
  • ASR
  • Kodiran ključ
  • Blokada motora
  • Centralna brava
  • Servo
  • Multi volan
  • Tempomat
  • Koža
  • Grejači retrovizora
  • Daljinsko zaključavanje
  • Električni podizači
  • Električni retrovizori
  • Grejači stakala
  • Maglenke
  • Senzori za svetla
  • Senzori za kišu
  • Parking senzori
  • Podesivi volan po visini
  • Podesivi volan po dubini
  • Podešavanje sedišta po visini
  • Električno podesiva sedišta
  • Grejači sedišta
  • DVD plejer
  • Radio
  • Alu felne
  • Navigacija GPS
  • Putni računar
  • Led svetla

Poreklo i istorija vozila

  • Zamena Ne
  • Vozilo je polovno
  • Havarisano Ne
  • Na ime kupca Da
  • Stranac Da
  • Registrovano do Maj 2025
  • Vozilo je korišćeno kao lično
  • Servisna knjižica Da

Opis

Auto je u perfektnom mehanickom stanju, na autu je do sad radjeno sledece:

- Nosac zadnjeg desnog amortizera i amortizer
- Ciscenje DPF-a
- Mali servis svakih 7000km (Menjanje ulja i svih filtera - ulje, vazduha i kabine)
- Senzor za merenje pritiska izduvnih gasova - senzor koji je ugradjen je unapredjeni iz novije generacije
- ugradjeni nove prednje i zadnje kocione plocice
- Provera mehanickog stanja automobila i brisanje postojecih gresaka (za DPF) u ovlascenom Mazda servisu (DiPeM)

Ja sam prvi vlasnik u Srbiji i auto je u mom vlasnistvu od kraja maja.2023 godine.

Registacija traje do 26.05.2025

Auto je vozen kombinovano u gradu i autoputu (barem jednom mesecno kako bi se odrzavao DPF i motor cistio). Ulje je menjano na kracem intervalo kako bi ostalo na optimalnom nivou sto je jako bitno za ovaj motor. Auto poseduje najvisi moguci paket opreme za svoje godiste (Revolution)

Razlog prodaje ovog auta je kupovina novijeg benzinca od poznanika po snizenoj ceni.

Za ozbiljnog kupca je moguca korekcija cene.

Vaši favoriti ()