icon-arrow_lefticon-arrow_righticon-checkboxicon-checkbox_checkedKurir_icon_fonts_template-09icon-hearticon-info_miniicon-locationicon-mailicon-printicon-reporticon-searchicon-starKurir_icon_fonts_template-07icon-usericon-zoominfo-boubleicon-strokeHeart

Renault Megane Expression

Oceni:

Tehnički podaci

  • Kubikaža 1598 cm3
  • Snaga 112 KS (82 KW)
  • Prešao kilometara 120000
  • Proveri kilometražu
  • Tip motora Euro 5
  • Pogon Prednji
  • Menjač manuelni
  • Broj brzina 5
  • Broj vrata 4/5
  • Broj sedišta 5
  • Strana volana Leva
  • Klima Manuelna klima
  • Boja siva
  • Boja unutrašnjosti siva
  • Kategorija limuzina

Oprema

  • Metalik
  • Air bag za vozača
  • Air bag za suvozača
  • Bočni air bag
  • Child lock
  • ABS
  • ESP
  • Alarm
  • Kodiran ključ
  • Blokada motora
  • Centralna brava
  • Mehanička zaštita
  • Isofix sedišta
  • Servo
  • Daljinsko zaključavanje
  • Električni podizači
  • Maglenke
  • Parking senzori
  • Podesivi volan po visini
  • Podesivi volan po dubini
  • Radio
  • Putni računar

Poreklo i istorija vozila

  • Zamena Ne
  • Vozilo je polovno
  • Havarisano Ne
  • Na ime kupca Ne
  • Stranac Ne
  • Registrovano do Novembar 2024
  • Vozilo je korišćeno kao lično
  • Prvi vlasnik Da
  • Kupljen nov u Srbiji Da
  • Servisna knjižica Da

Opis

Teska srca, objavljujem prodaju mog ljubimca koji mi je verno sluzio sve ove godine, bez da me je ikada ostavio "na cedilu": Reno Megan Sedan 1.6 16v u Expression paketu opreme. Auto je kupljen nov u Srbiji, u "Reno Sava" na Karaburmi, novembra 2009. godine (prva registracija). Model auta za 2006.-2008. u restyle verziji. Auto pripada poslednjoj restilizovanoj seriji ovog modela (Megane 2) koja je izasla iz fabrike jula 2009. godine. Posedujem svu dokumentaciju o vozilu, cak i carinsku i sve ostalo sto dokazuje njegovo poreklo - od izlaska iz fabrike, preko "Reno Save" do mene kao kupca.

Auto je bez ostecenja i mehanickih kvarova. Ja sam prvi i jedini vlasnik i jedina osoba koja je vozila ovaj auto. Poznat sam u "Reno Savi" sa nadimkom "Steva Zigon" (lik iz serije "Majstorska radionica") - nadenula mi ga je Vesna, vlasnica salona (ko ne veruje, neka je pita), a sve zbog mog odnosa koji gajim prema kolima (ko je gledao seriju razumece - jedino ne nosim natikace kad vozim kola, ostalo je sve manje-vise isto kao u seriji). Imam sacuvane sve racune o svim ikada uradjenim intervencijama na vozilu. Auto je redovno servisiran, mali servis radjen redovno, uradjena dva velika servisa (poslednji veliki servis uradjen prosle godine), posedujem servisnu knjizicu. Za svo vreme od kad sam ga kupio, auto nikad nije "stucnuo" i nikad se nije desilo da pritisnem "Start-Stop" dugme, a da automobil ne upali. Siguran sam da uz odrzavanje kako sam ga ja odrzavao moze da traje jos ovoliko godina i da besprekorno sluzi i sledeceg vlasnika kao sto je mene sluzio. Jedini razlog zbog koga ga prodajem je zelja da posle toliko godina kupim moderniji auto sa svim gadget-ima koje poseduju danasnji automobili.

Na slikama mozete videti da su na sedistima presvlake koje su na njima od prvog dana (porucene u "Reno Savi" bas za ovaj model) - skidane su samo nekoliko puta da se operu, ali auto nije vozen nikada bez presvlaka na sedistima. Ispod se nalaze sedista koja su besprekorna - bukvalno fabricka. Patosnice su takodje kupljene prvog dana u "RenoSavi" i auto nije izasao iz salona pre nego su na njega stavljene: presvlake, gumene patosnice, alarm, zadnji parking senzori, izmesten OBD konektor i stavljen "Sapa sistem" za blokadu volana. Tako da sedista nikada nisu bila bez presvlaka niti tepih bez gumenih patosnica. Zato je sve navedeno u izuzetnom stanju.

Za eventualne dodatne informacije (mada mislim da sam napisao uglavnom sve) pisite ili zovite. Cena je fiksna, nemojte da me zovete i da trazite da je spustim. Auto je u besprekornom stanju i zato nikakvo smanjivanje cene ne dolazi u obzir. Da imam dovoljno novca, auto nikad ne bih prodavao, jer ovakav polovan Megan 2 siguran sam da ne moze nigde da se kupi. Da ne objasnjavam kako sam razradjivao motor prvih 3000 km, umesto minimalnih 1000 km kako kaze uputstvo (ali isto kaze i da je pozeljno da bude 3000 km), pa preko toga da ga nikad ne stavljam u visoke obrtaje pre nego se motor zagreje, pa gasenje klime najmanje 5-10 min pre nego sto planiram da stanem kako bi se osusio isparivac itd. itd. (zato me i zovu "Steva Zigon") Zbog svega toga molim da se jave samo ozbiljni kupci, koji razumeju sve ono sto sam ovde napisao i koji ce znati da cene sve navedeno. Ostalima zelim puno srece sa drugim vozilima koja imaju nizu cenu od moje.

Srdacan pozdrav!

Vaši favoriti ()