icon-arrow_lefticon-arrow_righticon-checkboxicon-checkbox_checkedKurir_icon_fonts_template-09icon-hearticon-info_miniicon-locationicon-mailicon-printicon-reporticon-searchicon-starKurir_icon_fonts_template-07icon-usericon-zoominfo-boubleicon-strokeHeart

Opel Zafira 1.6 CNG

Oceni:

Tehnički podaci

  • Kubikaža 1665 cm3
  • Snaga 94 KS (69 KW)
  • Prešao kilometara 262328
  • Proveri kilometražu
  • Broj sedišta 5
  • Strana volana Leva
  • Klima Manuelna klima
  • Boja siva
  • Boja unutrašnjosti crna
  • Kategorija limuzina

Oprema

  • Metalik
  • Air bag za vozača
  • Air bag za suvozača
  • Bočni air bag
  • Child lock
  • ABS
  • ESP
  • ASR
  • Kodiran ključ
  • Blokada motora
  • Centralna brava
  • Servo
  • Multi volan
  • Tempomat
  • Daljinsko zaključavanje
  • Električni podizači
  • Električni retrovizori
  • Grejači stakala
  • Tonirana stakla
  • Maglenke
  • Podesivi volan po visini
  • Podesivi volan po dubini
  • Podešavanje sedišta po visini
  • DVD plejer
  • Radio
  • Putni računar
  • Nije registrovan

Poreklo i istorija vozila

  • Zamena Ne
  • Vozilo je polovno
  • Havarisano Ne
  • Na ime kupca Da
  • Stranac Ne
  • Garažiran Da
  • Servisna knjižica Da
  • Garancija Da

Opis

Auto kopje sa placa uvezen iz Italije, koristio ga u svrhe taksi prevoz kao preduzetnikčko lice.
Razlog prodaje po nižoj ceni: potreban novac.
Potrebno da se zamene zadnje pločice za diskove cena oko 50e,
Nova ručna kočnica spremna za zamenu i u mo vlasništvu, zamena 20e,
Prednji branik je ispao iz ležišta potrebno podizanje i vratiti žabice u ležište(Nije oštećen).
Suština je da ulaganjem do 10,000din napunite rezervoar CNG(127/kg u Kruševcu) drugi gradovi su jeftiniji sa cenom i na otvorenom pređete oko 400km za metan u iznosu do 2200-2400rsd, gradska vožnja je na cng oko 280-300km.
Kapacitet metan boca je (4x5 odnosno 20Kg) gumice i sigurnosni zatfvarači uredni i bezbedni. Ulje zamenjeno i filter kabine, klima je na 80% od ukupog kapaciteta.
Amortizeri zamenjeni novim kao i šolje amortizera. Kilometar sat nije naštelovan kao u slični oglasnia gde je šatro auto prešao 160,000km itd, poklopac motora sam skinuo i bacio obzirom da ga drži jedan toreks koji često olabavi pa se čuje neprijatan zvuk unutar kabine, takođe da bi se prišlo osnovnim delovima gubite zbog istog koji je više estetske prirode inače platično jako glupo smišljeno obzirom da ga drži jedan šraf. Isti košta polovno oko 10-15e pa kome treba neka kupi.
205/55/R16 4 skoro nove 2023 godište kupljene zimus i nije pređeno ni 1000km obzirom da zimu nismo osetili na drumovima. Sava HP2 koja ne pravi buku kao (S+) sa kojima auto voziš brže i neprimetnu buku i dalje ne pravi obzirom da su zimske, u gepeku je takođe rezervna guma sa čeličnim točkom 2019godm, nije puno korišćena a obzirom da zafire nemaju rezervne gume dešavalo se da sam morao zbog probušene da zove šlep službu da bi me šlepali do najbližeg vulkanizera sa decom na zadnjem sedištu usred nedođije u Crnoj gori severnoj gde medved nosi poštu. Tako da od tada uvek rezervnu sa sobom.
Od dodatne opreme kao profesionalni vozač posedujem više od najosnovnije pefierije. Da podsetim za gume imam garntni list kao i za sve periferne dodatke.
-Dupli kodiran ključ;
-Evopska prva pomoć;
-PP Aparat baždaren;
-Trokrut;
-Krpa jelenske kože poklanjam u pakovanju;
-Osveživač vazduha kabine takođe poklon;
-"Dekra", kao i potvrde o ispravnosti svega u autu.
-Rezervna guma koju sam poomenuo sa jako dubokim šarama;
-Letnje patosnice koje nisam fotografisao kao i masa stvaru koje nisam fotografisao, takođe i gumene zimske patosnice;
-Nov Akumulator star mesec dana(Garantni list).
Svašta nešto čega ne mogu da se setim.
-Potvtrda od Opela za izmene za 6 i 7 sedište koje sam izvadio i tečnim metalom prelio rupice za zavijanje istih zbog taksi delatnosi, Inače je skučeno kada sam probao ta sedišta jedva ima mesta za noge i ostalo da ne pominjem, moje mišljenje je da je pokušaj da naprave 7 sedišta kao u opisu tog modela Opel Zafira B (Novija verzija).
Ostalo možete ako vas zanima možete u svako doba da pozoveze i pitate ali je sve besprekorno očuvano.
Auto 2007 je više nego odličan za sve tipove kupaca, inače je auto idealan za porodice, taksiste, prevoz materijala obzirom na dužinu od preko 4metra i širinu.
Ukoliko vas zanima motor, katalizator, itd, sve je u besprekornom stanju i vaše je da uz minimalno ulaganje na sitnice napunite rezervoar i krenete na put koji je nemoguće da vas bilo šta omete na istom i u potpunosti nakon putovanja vam omoguću dugotrajo korišćenje ukoliko želite "EKO M" ekonomsku vožnju nećete verovati kolko ćete preći za mali novac CNG+Benzin po potrebi oba punjača su ispodd istog poklopca. Previše sam ga nahvalio ali nisam izuzeo i ulaganje na estetiku i menjanje ploćica koje uz vaš dogovor mogu da zamenim o svom trošku u roku od 2 sata trajanja minimum, zajedno sa odlaskom u agaenciju i prepisati auto na vas budućeg vlasnika.
P.S da mi nije novac potreban ne bi ga ponudio za ovu cifru ni pod raznim, mene je koštao pre 2 godine 4500Eur donja i poslednja ponuda je od danas 3000Eur. Više nemam namere da cenu korigujem jer je besmisleno. Eto ovo što sam naveo je tačno i realno tako da je na vama da odlučite da li ćete pametno da investirate ili se upecate na nečiju priču. Ja se nadam da nisam preterao i da sam iskreno opisao ono što nudim a vaše je da odlučite i najbolje je da dođete i lično se uverite u stanje. Srećno! Srdačan pozdrav.

Vaši favoriti ()